Pressemeddelelser

Den er god nok: Nu lander Coca-Cola Danmarks største nyhed i 8 år

Nu kan vi ikke trække spændingen længere. Og vi er stolte af at kunne præsentere Coca-Cola Danmarks nye Coca-Cola life, der rammer butikshylderne 1. januar. Der er blevet gættet og gættet. Hvornår sker det mon? Og sker det overhovedet? Men nu kan vi slå det fast med syvtommersøm. Coca-Cola life kommer til Danmark. Det er den største produktlanceringsnyhed for Coca-Cola Danmark i mere end otte år, siden Coca-Cola zero kom på markedet i januar 2007. Den

Kun 10 procent af danskerne kan se, hvad der står her: Kan du?

Coca-Cola Danmark gør de fleste danskere farveblinde i en spritny kampagne. Forvirret? Det er der ingen grund til. Test dig selv og find ud af mere lige her. Normalt er det farveblinde danskere, der bliver udsat for billeder som det her uden at kunne se, hvad der sker. Men nu vender Coca-Cola Danmark bøtten med #HvemErFarveblindNu. Billedet afslører nemlig en ret stor nyhed for Coca-Cola Danmark, men det er altså kun farveblinde danskere, der kan

Flere unge i bevægelse: Streetsports-aktiviteter på årets Jelling Musikfestival

100.000 flere aktive unge er målet for Coca-Cola og DGI’s flerårige projekt HappyMoves. Den 22.- 24. maj støtter Jelling Musikfestival op om ambitionen ved at lægge græs, musik og god stemning til det første HappyMoves arrangement uden for byrummet. HappyMoves sigter mod at få 100.000 flere unge i bevægelse inden 2020. Den primære målgruppe er de 16-21 årige, men de 21-29 årige er også mere end velkomne. Udfordrende aktiviteter og høj puls skal gå

Enstreget brandstrategi: Vælg med hjertet og for livet

Coca-Cola, Coca-Cola light og Coca-Cola zero samles under et brand for at skabe en fælles identitet og markedsføring og gøre det let for forbrugerne at træffe personlige valg. For at sætte ekstra fokus på personlige valg lanceres ’Choose Happiness’ i hele Europa. I Danmark er kampagnen bygget op om valg, som påvirker vores hverdag. Opfordringen fra Coca-Cola er klar: Vælg lykken til! Man skulle næsten tro at Coca-Cola have hørt valgtrommernes rumlen

Enstrenget brandstrategi letter forbrugernes valg: Vælg lykken – og donér et smil

Coca-Cola, Coca-Cola light og Coca-Cola Zero samles nu under et brand for at skabe én fælles identitet og markedsføring og gøre det let for forbrugerne at træffe personlige valg. For at sætte ekstra fokus på personlige valg lanceres kampagnen ’Choose Happiness’ i morgen i Danmark. Ingredienserne er: Storskærm, polaroid, smilepatrulje, masser af deltagere, et stort europæisk studie om lykke, og det stof, lykke er gjort af. Lykke er ikke et langsigtet

300 unge satte Havnefronten i bevægelse

Lørdag eftermiddag blev Havnefronten omdannet til et levende street gym, da DGI og Coca-Cola projektet, HappyMoves, havde premiere-event i Aalborg. Flere hundrede unge gav havnen puls og prøvede kræfter med alt fra dans, akrobatik og streetbasket til panna, rulleskøjter og parkour, mens dj’en sørgede for et passende beat. Frem til sommerferien kan unge hver tirsdag kl. 17-19 gratis træne og hænge ud i den urbane oase på Havnefronten. Omkring 300

350 unge satte Israels Plads i bevægelse

Tirsdag eftermiddag blev Israels Plads omdannet til et levende street gym, da DGI og Coca-Cola projektet, HappyMoves, havde premiere-event i København. Flere hundrede unge gav den rå plads puls og prøvede kræfter med alt fra streetdance og basket til parkour og panna, mens dj’en sørgede for et passende beat. Frem til sommerferien kan unge hver onsdag kl. 16-18 gratis træne og hænge ud i den urbane oase på Israels Plads. Omkring 350 interesserede

100.000 flere unge i bevægelse HappyMoves-premiere på Havnefronten

100.000 flere aktive unge er målet for Coca-Cola og DGIs flerårige projekt HappyMoves. Projektet har Aalborg-premiere 25. april på Havnefronten. Sammen med HappyMoves Agenter fra Concrete Culture Aalborg er Coca-Cola og DGIs mission at sætte unge i mere permanent bevægelse. Kald det sport, bevægelse, idræt, performance, aktiv livsstil eller noget helt sjette – målet er at gøre op med tendensen, hvor unge bevæger sig mindre og mindre i overgangen

Mere bevægelse - Tempofyldt event på Byens Ø

100.000 flere aktive unge er målet for Coca-Cola og DGIs flerårige projekt HappyMoves. Lørdag d. 18. april rammer projektet Odense med et stort event på Byens Ø. Coca-Cola og DGI er ude på at sætte unge i mere permanent bevægelse. Kald det sport, bevægelse, idræt, performance, aktiv livsstil eller noget helt sjette – målet er at gøre op med tendensen til, at unge motionerer mindre og mindre i overgangen fra ung til voksen. Eventen d. 18. er den første

Mere bevægelse - Tempofyldt event på Godsbanen

100.000 flere aktive unge er målet for Coca-Cola og DGIs flerårige projekt HappyMoves. 12. april startes 2015-sæsonen op med premiere-event på Godsbanen i Aarhus. Sammen med unge HappyMoves Agenter fra Aarhusforeningen Momentum er Coca-Cola og DGI ude på at sætte unge i mere permanent bevægelse. Kald det sport, bevægelse, idræt, performance, aktiv livsstil eller noget helt sjette – målet er at gøre op med tendensen til, at unge motionerer mindre

Pressekontakt

Har du medie- eller presserelaterede spørgsmål?

Kontakt venligst kommunikationsdirektør Mikael Bonde-Nielsen via følgende oplysninger:
Philip Heymanns Alle 17
DK-2900 Hellerup
Telefon: +45 5158 5813
mbondenielsen@coca-cola.com

COCA-COLA ON SOCIAL

ITEMS
VIEWS
FØLGERE