Coca-Cola Danmark sparker verdensmesterskabet i fodbold i gang med en tur rundt i landet med Danmarks største LED-storskærm. Coca-Cola har været officiel sponsor for den prestigefyldte FIFA World Cup siden 1978 og fejrer dermed 40-års jubilæum.
Nu er ventetiden langt om længe ved at være slut. Det er tid til at finde klaphatten, Dannebrog og den rød-hvide ansigtsmaling frem. For om blot en måned lyder det første fløjt i FIFA World Cup 2018, og vi skal heppe og huje af de danske drenge på de russiske fodboldbaner.
Ved dette års verdensmesterskab er der mulighed for at få en ekstra stor fodboldoplevelse, når
”For fodboldfans er FIFA World Cup noget helt særligt, og nu hvor de danske fodbolddrenge igen er med i turneringen, vil vi gerne give danskerne en stor VM-oplevelse. Derfor har vi valgt at sende Danmarks største LED-skærm rundt i landet til de mange fans, der har set frem til fodboldfesten i fire år,” fortæller Peter Hædersdal, der er Senior Brand Manager hos
Samtidig kan man i butikker og supermarkeder over hele landet finde
Coca-Cola og FIFA i 40-års jubilæum
Coca-Cola har været officiel hovedsponsor for den prestigefyldte FIFA World Cup siden 1978, så
”Coca-Cola har igennem flere årtier været involveret i sport, og samarbejdet med FIFA er både historisk og ikonisk. Vi er vilde med sport hos
Sammen har
Ved den længe ventede FIFA World Cup 2018 kan alle kampe med det danske landshold samt ottendedelskampene og finalen ses på storskærmen, som besøger de fem udvalgte byer rundt i landet: Roskilde, Odense, Esbjerg, Aalborg og Randers.
Her kan du følge landsholdet på storskærmen
Lørdag den 16. juni på Musikkens Plads i Aalborg: Danmark mod Peru (gruppespil)
Torsdag den 21. juni på Hestetorvet i Roskilde: Danmark mod Australien (gruppespil)
Tirsdag den 26. juni på Torvet i Esbjerg: Danmark mod Frankrig (gruppespil)
Lørdag den 30. juni og søndag den 1. juli på Østervold i Randers: ottendedelsfinalerne
Søndag den 15. juli i Kongens Have i Odense: finalen
-
Læs mere om de 5 events her.
COCA-COLA ON SOCIAL