Coca-Cola og den engelske Premier League har netop indledt et nyt 3½ års partnerskab. Det har vi markeret med en video med fans, kommentatorer og fodboldstjerner. For fodbold handler om sammenhold.

Coca-Cola og den engelske Premier League har netop lanceret et samarbejde, der skal bringe fans tættere på verdens bedste fodboldrække. For at fejre det, har Coca-Cola lanceret en ny tv-reklame, der viser entusiasmen for fodbold – inklusive 250 fans fra 20 forskellige premier league klubber.

Filmen har titlen ”Where everyone plays” og du kan se den her:

Nogle af engelsk fodbolds mest inkarnerede og berømte fans er med – bl.a. ørnen Kayla, Crystal Palace’s maskot og Evertons Speedo Mick, der to gange ugentligt møder op til kampene i badebukser – til fordel for velgørenhed.

De mange fans får følgeskab af den engelske landsholdsspiller, Jesse Lingard, der til daglig spiller hos Manchester United, samt den tidligere landsholdsspiller og nuværende fodboldkommentator Jermaine Jenas.

”Det er i virkeligheden fansene, der gør Premier League til det, det er,” siger Jesse Lingard om filmen.

”Jeg ville ikke kunne gøre, hvad jeg gør hver eneste uge uden dem, så det er stort at samarbejde med Coca-Cola for at givere flere mennesker muligheden for at blive en del af det,” siger han.

Se mere på www.coca-cola.co.uk/premierleague.