I øjeblikket er den svenske DJ og hitmager Avicii aktuel på hitlister i hele verden med singlen ”Taste The Feeling”, der er en del af Coca-Colas kampagne i forbindelse med EM i fodbold i 2016. Vi har mødt Avicii til en snak om, hvad der gør ham glad.

Når EM i fodbold ruller af sted i juni og juli i Frankrig, bliver det til tonerne af Aviciis ”Taste The Feeling”, der i øjeblikket er et stort hit i hele verden.

Taste The Feeling er en del af Coca-Colas nye markedsføringskampagne i hele verden. Og singlen er blevet til på baggrund af et unikt samarbejde mellem Coca-Cola og Avicii. Sangen kommer til at spille en stor rolle under EM i fodbold, hvor Avicii udgiver en helt ny udgave af singlen.

Coca-Cola Journey har mødt Avicii til en snak om, hvad der gør ham glad.

- Musik gør mig glad. Når jeg sidder og for allerførste gang finder på en tekst, en melodi eller et riff, der bare spiller. Og jeg kan høre, at det kan blive til noget stort. Det er et af de lykkeligste øjeblikke, siger Avicii.

Alligevel er det ikke musikken, der er det vigtigste i hans liv.

- Det er mine venner. Og min familie. De gør mig både glad og lykkelig. Det er dem, der betyder alt, siger Avicii.

Har du endnu ikke hørt Aviciis nye hit, kan du se og lytte til ”Taste The Feeling” lige her: