Fuze Tea er gået sammen med den svenske sangerinde Lykke Li for at skabe en ny og unik fortolkning af Jim Croce klassikeren ’Time in a bottle’. Efter kun 3 uger er sangen streamet over 1,6 millioner gange på Spotify, og hittet stormer fortsat frem på hitlisterne.
’Time in a bottle’, som er temasangen bag lanceringen af Fuze Tea, handler om et ønske om at sætte tempoet ned, så man kan bruge mere tid, med dem som man har kært. Ligesom sangen har Fuze Tea fokus på at sætte tempoet ned og tage sig tid til selvfokælelse - noget som mange danskere glemmer i en travl hverdag! Med temasangen ’Time in a bottle’, og Fuze Teas fokus på me-time, opfordrer Fuze Tea danskerne til at huske at stoppe op og tage sig en lille pause i løbet af dagen. Eksempelvis ved at nyde en forfriskende Fuze Tea.
Lyt til sangen på Spotify
Mere på Journey
- Coca-Cola inviterer til fodboldfest: Se VM på Danmarks største LED-skærm
-
Mød en entusiastisk samler: Blandt mine 6000
Coca-Cola genstande er denne min favorit - Ny sæson af CokeTV hylder de sejeste unge ildsjæle
- Coca-Cola som designikon: kunstneriske illustrationer af den berømte glasflaske
-
Historien om, hvordan
Coca-Cola kom til Danmark
COCA-COLA ON SOCIAL