”Kildevæld – tilsat en smule positivitet”. Ordene er omdrejningspunkt for en ny kampagne, som har til formål at sætte fokus på vand som kilde til vitalitet og dermed få mere positivitet ind i danskernes travle og til tider krævende hverdag.

Er glasset oftest halvt fyldt eller halvt tomt?

Det, du ser, afhænger naturligvis af, hvilken situation du befinder dig i, og hvordan du anskuer den. I en hektisk hverdag kan det af og til være fristende at fokusere på det, der ikke lykkes og går galt, frem for det, der rent faktisk lykkes og går godt.

Den udfordring tager Kildevæld op. Fra juni og frem til september kan man derfor finde positive kampagnebudskaber såsom ”Jeg elsker mandage”, ”Det kan kun gå godt” og klassikeren ”Glasset er halvt fyldt” i det danske bybillede.

Formålet med budskaberne er at tilføre en smule positivitet til danskernes hverdag. Og ikke mindst opfordre til at give os selv den vitalitet og styrke, vores sind og krop har brug for at håndtere hverdagen. Får vi vand, og er vi hydrerede, får vi også mere overskud, hvilket gør det lidt nemmere at se glasset som halvt fyldt.

Udover budskaberne rummer kampagnen også en tv-reklame og en række SoMe-film, som alle sætter fokus på Kildevæld som en kilde til et mere positivt liv. 

Ny Kildevæld-kampagne

Kildevæld – tilsat en smule positivitet