I 1985 skabte en ung, relativt ukendt modedesigner ved navn Tommy Hilfiger den første
Her 30 år senere genforenes Hilfiger og


Med TOMMY JEANS
"Coca-Cola-kollektionen, som vi lancerede i 80'erne, var fed, lys og genkendelig," siger Avery Baker, chief brand officer, Tommy Hilfiger Global. "Denne genudgave bygger på originalerne og fejrer den optimistiske og ungdommelige ånd i hjertet af begge mærker, samtidig med at man tilføjer et moderne street-style twist til næste generation."
Kollektionen, som TOMMY JEANS støtter med en fuld reklamekampagne, er tilgængelig i TOMMY JEANS butikker over hele verden, deriblandt i Danmark. Se mere på tommy.com [active link www.tommy.com].
"Det er rigtig sjovt at arbejde sammen med
Becky Anderson, senior licensansvarlig,
"Disse stykker kan klædes op eller klædes ned og er perfekte til forår og sommersæson," sagde hun.

Mere på Journey
-
Julemanden byder
Coca-Cola velkommen ved polarcirklen -
Flasker fra
Coca-Cola bliver til banebrydende tøjkollektion fra modegiganten Diesel - Coca-Cola afslører alle navne på #ShareACoke-flaskerne
- Gys og gru: Fanta gør Halloween mere uhyggelig end nogensinde!
- Coca-Cola som designikon: kunstneriske illustrationer af den berømte glasflaske
COCA-COLA ON SOCIAL